London!

 
 
Hej Alla! 
Tänkte bara skriva att jag hade det as bra i London! Soligt alla fem dagarna och sista dagen var det 18. Helt sick. Jag shoppade en massa. Vs, Topshop, Primark, Uniqlo, tyvärr inget från Forever 21... :/ Och lite andra affärer. Jag åt iaf på Nando's och jag tror jag hade lite för höga förväntningar, men det var gott. Tyvärr fattar jag inte varför Niall gillar det så mycket. Eller kanske det var jag som tog fel rätt? Fel sås? Jaja. Olivia började skriva lite på hennes kapitel fyra på All I Ever Wanted som jag just nu fortsätter på. Olivia skriver min, för jag har verkligen ingen som helst fantasi. Hatar att jag skriver så att jag inte kommer på en fortsättning. Fuck. Men iaf så håller vi på att skriva klart kapitl fyra till All I Ever Wanted och Kapitel sju till Everything You Do.
xx Emma

Kommentarer
Postat av: Ulles bitch

Hahahaha du tog också bild på starbucks koppen med ditt namn på som alla mobbade mig för när jag gjorde på Hawaii. Puss

Svar: HAHHAHA ofta! Elakt :( det stod mitt namn på alla fyra kopparna ;) like The name ;) Xx Emma
celebritynovel.blogg.se

2013-05-05 @ 11:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback