Klart!

ÖVERRASKNING!
Det hade ni inte väntat er va? ;)
 
Min stora nyhet var att jag och Olivia slår ihopa våra bloggar. Eller ja, vi kommer båda hålla i "min" blogg. Olivia och jag har hjälpts åt mycket när vi skriver och vi tyckte det var kul att skriva på varandras så vi tyckte det skulle bli roligare om vi slog ihop dem. Idag har vi varit hemma hos mig och suttit och ändrat bloggen. Ny header, bakgrundsfärg och en massa annat. Och så klart så skulle jag (Emma) pilla och ändra så att menyn kom längst ner på sidan :/ #Facepalm Olivia hade redan åkt hem så jag satte as länge och försökte få rätt på det (vilket jag fick också. tack och lov)
Det var Olivias ide att vi skulle slå ihop och skriva tillsammans. (Hon tyckte det var as kul att skiva på min och sa Mays hela tiden när hon menade Aurora. Förvirrade jävel :* )
Så ja. Jag tror att kapitel sex på Everything You Do kommer upp i helgen. Jag är typ färdig, men jag har läxor och skit att göra så jag vet inte om jag hinner fixa det sista.
Olivias kommer nog ta ett tag för hon har inte ens börjat och hon tränar alla dagar i veckan, utom måndag typ och hon har ju också läxor som ska göras.
 
De tre första kapitlen på All I Ever Wanted finns nedanför :D
 
Xx Emma
 

Kommentarer
Postat av: 1,2,3,4 jag är en partymyra

Jag älskar att ni har slagit ihop bloggarna! Fortsätt skriv, jag älskar fanficarna! Ni är bäst, och det var allt för mig.^^:)

Svar: Tack igen Annapear :)
celebritynovel.blogg.se

2013-04-15 @ 22:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback