Länkbyte!

 
Mitt första länkbyte går till http://ettdstories.blogg.se/ 
Det är två tjejer som skriver så himla bra och jag älskar alla noveller de har skrivit. Jag har följt bloggen ett tag och den är helt klart min favorit! Novellen de skriver just nu heter The Fame Project. Den handlar om Rachel som är skådespelerska. Det går rykten om att hon och Zayn Malik dejtar för att de har varit på samma ställen utan att känna varandra. Bådas maneger tycker det är en jättebra ide att de ska börja dejta. Dejta för att höja deras popularitet och göra dem båda mer kända. Rachel och Zayn dassar idén direkt, men de har inget annat val än att acceptera det.
Än så länge har de skrivit 27 kapitel. Kapitlens är långa, bra skrivna och helt klart läsvärda.
De har börjat på en ny också som heter Still The One. De har skrivit två kapitel än så länge så inte så svårt att hänga med.
Så börja läsa nu! Klicka här för att komma till bloggen.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tack för länkbytet! :) Lycka till med bloggen, du är jätteduktig :D Kram Josefin

2013-03-02 @ 16:14:19
URL: http://ettdstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback