Anna Wilhelmsson

Förvirrande kanske men det finns en Anna i både min och Emmas fanfic... Och då jag skriver kapitel fyra på min just nu och då Anna kommer att vara med i det kapitlet så tänkte jag lägga upp bilder på henne så att ni får en uppfattning om hennes utseende.

Kort om Anna:
Hon är från en rik familj och bor egentligen på Östermalm. Hennes favoritaffär är Savannahs i Stockholm där hon köpte sina favoritskor, hennes svarta Christian Louboutin. Hennes passion för musik och sång samt hennes längtan till en mindre stad där man inte är så ytlig och alla går efter pengar, flyttade hon själv när hon var 15 till en takvåning i Lund där hon lärde känna Aurora när de gick i nian tillsammans. Hon går nu på Lars-Erik-Larsson gymnasiet i Lund (musikgymnasium) för att utveckla sin sångröst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback