1D Konsert i Köpenhamn!

Inte skrivit något på ett tag, ber om ursäkt för det. Olivia är/var på Cheerleading tävling och hon åkte i fredags och tävlade igår, tror hon är på väg hem nu. Själv så var jag och (personen bakom Bea i min ff) Bea på One Direction konserten i Köpenhamn! Vi träffade tyvärr inte inte killarna, men vi såg Nialls rygg och armar från en tjejes iPad när hon fotade. Det var helt crazy där, men slår vad om att det var värre i Sthlm. Någon sköt ut bollen (de spelade fotboll, cyklade osv. innanför det in hägnade området) och den flög rakt över oss och jag hade kunnat frånga den om jag sträckte upp händerna. En tjej som stod lite längre bort fångade den och sprang i väg. Stackars Nialls PSG boll. :( Det var jättemäkigt att se dem live. Bästa dagen i mitt liv. Ska försöka fixa lite bilder från igår kväll och lite videos. :)
xx Emma

Kommentarer
Postat av: Bea

Så fett det var! Bästa dagen någonsin! :D

Svar: Jaa!!!! Minne för livet! <3Xx Emma
celebritynovel.blogg.se

2013-05-11 @ 15:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback