Sorry

Jag vet jag är jätteseg, men har verkligen ingen fantasi :(
Jag försöker få ihop något bra och tar hjälp av Olle och Bea. Jag har insett att jag ägnar för tok för mycket tid till att kolla bilder på weheartit. Jag har över 2300 bilder på ipaden (hehe) Jag läser rätt mycket också vilket tar tid också, men jag läser för att få inspiration. Jag har jättemånga ideer hur det komma bli längre in, men just nu vet jag inte vad jag ska skriva.
Nästa kapitel kommer att skrivas av Olle kan jag meddela. (http://oliviasmoments.blogg.se/fanfiction/?tmp=729271)
Och jag kommer att skriva hennes kapitel tre vilket ni inte får missa.

Spoiler: Bea kommer kommer att komma in i kap fyra :D Angela kommer också mer in i detta kapitlet så man får reda på lite mer om henne i detta kapitlet. Andy är med och man får reda på lite intressanta saker ;) 
 
 Angela.                               Bea
        
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback