Everything You Do - Kapitel 1

 
 
 
 
(Mays klänning, Zayn, Olivia, Anna)

Jag kliver ut på röda mattan och ett öronbedövande skrik uppstår. Folk sträcker ut händerna för att få röra vid mig och jag går fram till några och skriver ettpar autografer. Jag ler stort och går och ställer mig där jag ska fotograferas. Jag ska fotograferas i 20 sekunder innan jag får gå vidare och paparazzin attackerar nästa kändis. Jag har på mig en lång smutsvit klänning med tyll och ett par vit pumps som inte syns under klänning. Mitt långa mörkbruna hår är nersläppt och ligger i vågor över axlarna. Min makeup artist la en sotad sminkning på mina ögonlock och ljus rosa läppstift, nästan samma färg som mina läppar. Jag måste medge att jag var lite nervös att gå ut på röda mattan. Det är inte första gången, men känslan försvinner inte. Den pirrande känslan som är av glädje. Glad över att få jobba med det jag älskar mest i hela världen. Jag menar såklart musik. Papparatzzin har fotat färdigt och jag vänder mig om för att gå vidare när jag går rakt in i någon.

"Sorry, I didn't see you”, säger jag till mitt försvar och håller mig för pannan. Jag tittar upp och möter en killes blick. Han är inte ful om jag säger så, tvärtom riktigt snygg.

"It's okay”, säger han och ler ett sådant snyggt snett leende som bara vissa killar kan göra. Han har svart hår och mörkbruna ögon som jag inte kan slita blicken i från.

"Hey, I'm Zayn Malik, I don't think we have met before." Han sträcker fram handen och jag skakar den. Kamerorna blixtrar som galningar och det irriterar mig.

"I'm Mays Fender, but you may know me as YJL." Jag ler stolt och han ler tillbaka. Han är riktigt snygg och jag hoppas jag inte dreglat. Han märker nog att jag kollar in honom och för han ler ännu större, om det ens är möjligt.

"It was nice to met you Zayn and hopefully I'll see you inside." Det hoppas jag verkligen att vi gör, tänker jag. Han nickar och går iväg och ansluter sig till fyra andra killar. Jag följer han med blicken ända tills han försvinner ur sikte.

"YJL! Over here!" Jag slits ur min egen värld och tittar mot fansen och med ett leende på läpparna går jag fram till staketet.

"Mays, you'll be sitting on the right side, row four and seat five from the left", säger min agent Sarah. Sarah är lång och har blont axel långt hår. Hon är 28 och är jättesnäll. Vi kommer rätt så bra överens, men ibland går hon mig på nerverna.

"Here's your bag." Hon sträcker fram handen, ger mig min väska med min mobil och plånbok. Jag nickar och styr stegen mot den högra sidan av rummet. Jag hinner inte långt innan jag hör någon ropa mitt namn. Ropet kommer bakifrån, om jag hört rätt. Jag vänder mig om och ser min polare Justin stå en bit ifrån mig med Selena och en kille jag inte känner igen. Det var inte igår det. Nästan tre månader för att vara exakt. Jag ler och börjar gå emot dem istället för att gå och sätta mig.

"Hey JB", säger jag och kramar om honom när jag väl kommit fram till dem.

"Hey Selena. Looking gorges as always" Jag kramar om henne och hon kramar mig tillbaka.

"Hi Mays. Thanks. I love your dress”, säger hon och beskådar den.

"Thanks. I designed it with Marc Jacobs", säger jag stolt.

"No way!" Utbrister Selena med munnen öppen.

"I know!", säger jag med pipig röst och drar ut på O: ett.

"Ladies”, säger Justin vilket får oss båda att tystna. Jag ler ursäktande mot Justin och han öppnar munnen för att fortsätta.

"Mays, this Niall, my mate. Niall this is Mays, my emh, mate." Jag skrattar torrt åt att Justin blev osäker på hur han skulle presentera sig. Han ser lite generad ut, vilket är en aning gulligt. Jag tar en titt på Niall och skakar sedan hand med honom och vi hälsar glatt på varandra. Niall har blont hår som är stylat uppåt och jag tittar gillande på honom. Han måste vara en energi kille, tänker jag. Han bär en svart kostym, om jag inte tar fel så är det en likadan som Zayn har. Eller så kanske jag bara har guldfisks minne.

"So how do you know JB, Niall?" frågar jag och kollar på Niall med nyfiken ögon. JB har jag alltid kallat Justin för så det känns konstigt att kalla honom för något annat. Justin har aldrig klagat, så det måste vara okej.

"I've always been a big fan of him and when I became famous I got to meet him. I guess we have been friends since then", säger Niall och rycker på axlarna. Jag försöker hålla masken och inte börja skratta, men såklart misslyckas jag. Niall kollar på mig som om jag är galen.

"Did I say something wrong?" frågar han och kollar förvirrat på mig. Gud vad söt han ser ut när han ser helt borta ut. Ni vet ett sådant puppy face? Så himla gulligt.

"No no no no”, skyndar jag mig att säga och viftar med händerna i protest.

"It's just that it's the same way we become friends" Jag pekar mellan mig och Justin och snart börja alla skratta. "Do you always make friends this way JB?” Jag flåsar fram meningen för jag skrattar så mycket.

"Can't get friends any other way”, säger han och gör en ledsen min. Vi alla brister ut i skratta igen, men det dör långsamt ut. Jag kollar runt i Frankfurts Fetshalle. Gud vad stort det är här. En väldigt fin byggnad. Lika fin på insida som på utsidan. Min blick landar slutligen på Zayn som står en bit bort. Precis som om han kände att jag tittade på honom, vänder han huvudet och hans blick möter min. Han har en svart kostym på sig och det strålar snygghet runt honom. Han ler och armbågar sin kompis bredvid sig som tittar irriterat på Zayn, men söker sedan efter vad han kollar på. Jag ler ett litet leende mot Zayn och märker att Niall också upptäckt Zayn och hans kompis.

"Oi! Zayn, come over here”, ropar Niall till honom. Jag sliter blicken från honom och tittar på Justin istället. Jag märker först nu att han har armen runt Selena eller det kanske han hade innan också? De är så otroligt söta tillsammans. Varför har inte jag pojkvän? frågar jag mig själv. Det var alldeles för länge sedan jag hade pojkvän, ungefär 62773 miljoner år sen. Jag har inte haft ett seriöst förhållande sedan jag blev känd, vilket är ett och ett halvt år sedan. Visst har jag varit på dejter, men sedan insett att jag inte klarar av båda samtidigt och dumpat killen. Zayn och hans kompis har nu anslutit sig till oss. Dem båda ger Justin en bro hug och kramar sedan om Selena medan jag står och kollar på. Pinsamt. Killen har brunt lockigt hår och ser väldigt snygg ut, men tyvärr inte min typ. Han har väll ändå flickvän, tänker jag och börjar koncentrera mig på vad de säger istället.

"Who are you?" frågar han och kollar på mig med en blick av avsky. Vad är hans problem egentligen? Han ser inte glad ut att se mig och jag kan sätta 100 spänn på att han precis rynkade näsa åt mig. Jag säger ingenting utan står bara och kollar på honom. Han är precis som en hater, tänker inte på att folk kan blir sårade.

"Harry can you be more rude?" snäser Niall och slår till killen i bakhuvudet som tydligen heter Harry. Han mumlar något, kanske svordomar och lägger handen över där Niall slog honom.

"It's Mays, Harry”, säger Zayn och ler ursäktande. Jag nickar, nästan omärkbart för att bekräfta att det är okej. "How the hell did you know that?” säger Niall med sur ton.

"Niall, take it easy, I met her on the red carpet fiftheen minutes ago," gestikulerar Zayn.

"Oh, sorry", säger Niall och tittar besvärat bort.

"It's okay, Niall”, säger Zayn och lägger handen på Nialls axel. Niall vänder blicken mot Zayn med ett litet leende på läpparna. Vi alla har ståt tysta och följt med i Zayns och Nialls konversation och jag hoppar nästan till när Justin harklar sig.

"Sorry to interrupt your moment, but me and Selena need to find our seats", förklarar Justin ursäktande. Oj, det skulle jag ju också ha gjort för ett tag sen.

"Yeah, me too. See you later lads" Utan att vänta på svar vänder jag mig om och börjar gå mot min plats.

"And the next category is best single by a female artist”, säger Niall i mikrofonen."The nominated are Alicia Keys, Girl on Fire", säger en kille med snaggat hår.

"YGL, Automatic", fortsätter Zayn.

"Demi Lovato, give your heart a break”, säger en kille med brunt hår.

"and Taylor Swift, We Are Never Getting Back Together. And the winner is..." fortsätter Harry. Jag har slutit ögonen och håller hårt i Rihannas hand, som sitter bredvid mig. Snälla, snälla, snälla låt det vara mig, ber jag. Jag ska börja dejta igen om jag vinner, tänker jag. Jag kommer också att hjälpa folk mer än vanligt och så kommer jag dricka mycket på efterfesten. Det där sista gör jag varje gång så det spelar ingen roll om jag vinner eller inte. Man kan ju tröst dricka också.

"YJL!" Ropar dem alla ut. Jag reser mig snabbt upp i förvåning och kramar om Rihanna hårt som viskar congrats i mitt öra.

"Thanks”, får jag fram innan jag börjar bege mig mot scenen. Jag har bytt ut min klänning mot en svart kort klänning med tyll. Klänningen går ovanför knäna och är armlös. Den sitter hårt över bröstet och gör att mina bröst ser större än vad de redan är. Som att det skulle behövas, tänker jag. Nästan aldrig får jag bestämma kläder till galor eller awards, jag hatar det. Jag har bytt skor också och nu har jag ett par vita klackar med guldfärgade nitar framme på platån. En kamera man går bredvid mig hela vägen upp till scenen, men jag försöker inte bry mig om det. Jag har väldens största leende på läpparna och går stolt genom alla gångar på väg till scenen. Han ser väll inte hur mitt hjärta bankar? Min puls är hög och jag försöker att komma ihåg att andas. Det känns som min puls går i 190, hoppas jag inte svimmar. Herregud, det här händer inte. Detta är helt sjukt! Helt ärligt trodde jag att Taylor Swift skulle vinna, hon brukar alltid vinna. Jag försöker styra mig att inte springa upp på scenen och rycka åt mig priset och hoppa högt. Fy vad pinsamt det hade varit. Mays fokusera. Du ska upp på scenen och försök bete dig normalt, jag ber dig. Scenen kommer närmare och jag går förbi där alla fansen står. Jag sträcker ut armarna och försöker röra vid så många händer som möjligt. Jag går upp för trappan som leder upp till scenen. En kille med snaggat hår ger mig en kram, sedan en lätt kram av Harry, kram av en kille med brunt hår och efter det en stor kram av Niall som nästa lyfter upp mig. Vi båda skrattar torrt och släpper varandra och jag går vidare till Zayn. Han ger mig en lite längre kram än de andra, till och med längre än Nialls. Zayn ger mig sedan mikrofonen och killen med brunt hår och han ser väldigt bra ut i sin kostym, ger mig mitt pris. Jag håller mikrofonen framför munnen, men säger inget på några sekunder för att jag försöker samla mig. "Wow!", får jag fram med höjda ögonbryn.

"I can't believe this." Jag gör en konstpause och tittar på priset och sedan mot publiken igen.

"It feels like it was yesterday that I recorded this song in the studio. I can't explain how happy I am. If this is a dream, I never want to wake up. This is too good to be true" Jag stannar upp och tänker på vad jag ska säga här näst.

"I want to thank my dad and my sister for always being there for me, my manager and my crew. And a massive thank you to YJLers" (= fan base) "I couldn't have done this without you guys. I love you all." Jag höjer rösten på den sista meningen och sträcker upp mitt MTV Music Award. Alla i publiken skriker, klappar och vissa busvisslar, vilket får mig att le större. Programledaren kommer in och säger

"Thank you YJL and One Direction." Jag ler stort som svar och tänker, är Zayn, Niall och Harry ett band? Men vem är i så fall de andra killarna?

Galan har tagit slut och det slutar med att jag vann två priser, Rihanna vann ett pris, Justin vann två och dessa One Direction vann tre. Andra artister vann också, men det höll jag inte reda på. Jag hann aldrig se när One Direction fick sina priser. Jag var och bytte outfit. Rihanna förklarade för mig att de vann tre i rad och att de är väldigt duktiga. Synd att jag missade det. Det är helt sjukt att jag vann TVÅ priser. Jag dör snart, det svär på det. Det är inte första gången jag vinner pris, men jag har aldrig vunnit för best single. Jag vill bara skrika ut hur glad jag är. Jag sitter i bilen på väg till efterfesten som ska hållas på någon nattklubb. Rihanna och jag åker tillsammans eftersom vi är rätt så bra kompisar. Idag ska jag dricka mycket för att fira, medan Rihanna ska ta det lite lugnare. Vi har båda bytt outfits. Jag har en svart klänning med öppen rygg och ett par svarta klackar med gråa stenar på klacken. Rihanna har en svart klänning med djup V-ringning och svarta glittriga Louboutin. Bådas klänningar når till mitten av låren. Hennes hår är lagt över på högra sidan eftersom hon har rakat det på vänstra och hon har en naturlig sminkning fast med eyeliner, vilket passar henne väldigt bra. Hon och jag pratar non stop under bilfärden eftersom vi inte har sätts på ett tag. Efter en stund saktar bilen in och chauffören avbryter mig mitt i en mening med att säga att vi är framme. Dörren öppnas och jag och Rihanna kliver ut, hon först sedan jag. Direkt blixtrar kamera blixtrar. Jag försöker hålla huvudet uppe och se vart jag går även fast det är svårt. Vi går fram till dörren och vakten kollar på oss med ett vänligt leende.

"Welcome in ms.Fender and ms.Fenty." Han lyfter vant bort bandet och Rihanna går in före mig och precis ska jag gå in när jag hör någon säga,

"Hey how can they come in we don't?!" Jag vänder bak huvudet och ser Niall, Zayn, Harry och två andra killar. Brent försvarar sig med att säga, "I know who these girls are"

"How the fuck don't you know who we are?!" Ryter Niall till och lyfter upp händerna i luften.

"Brent, they're with me”, avbryter jag. Bernt kollar skeptiskt på mig, men tar sedan bort bandet och killarna följer efter mig in. När vi kommer in skriker Zayn "Thanks Mays”, för att överrösta musiken som strömmar ut ur högtalarna. Låten som spelas är Years om jag mins rätt. En svensk dj i Tyskland, inte vad jag hade förväntat mig.

"No problem Zayn”, halv skriker jag och ler emot honom.

"Can I buy you a drink in return?" fortsätter han.

"Sure" Han ler belåtet och han, jag och hans ena polare går mot baren medan de andra letar efter ett bord. Musiken är hög, så pass hög att jag inte hör mina tankar. Perfekt ljud nivå helt enkelt.

"I'm Louis”, säger Zayns kompis högt och sträcker fram handen.

"Mays. Nice to met you Louis", säger jag för att låta artig.

"Zayn has talked about you under the hole award”, säger Louis. Jag skrattar till och kollar mot Zayn.

"That's not true”, utbrister Zayn och får en ljusrosa färg på kinderna.

"I think it's kind of cute”, säger jag och ler mot Zayn. Zayn flinar och drar mig närmare honom så att han kan lägga armen runt min midja.

"You think?" säger han lågt så bara jag kan höra.

"Yeah." Jag tar bort hans arm från mig och går i för väg fram till baren. Det står massor med folk runt om baren som försöker få någon av bartenderns uppmärksamhet. Snabbt, får jag ögonkontakt med en av dem och han går fram till mig.

"Two Smirnoff lime and...", skriker jag till den manliga bartendern. Jag blir avbruten av att någon kommer och lägger handen på min svank. Jag vänder snabbt på huvudet och ser att det är Zayn.

"...And nine shots and five beers”, fortsätter han. Jag letar med blicken efter Louis, men jag ser honom inte. Konstigt.

"Where did Louis go?" skriker jag så att han ska höra.

"He said he would go and find the others." Jag nickar lätt och släpper det. Bartendern kommer tillbaka och visar med fingrarna hur mycket det blir. Zayn tar upp sin plånbok och ger honom sedlar.

"So Zayn, how old are you?" frågar jag och sätter mig ner på en av barstolarna.

"Just turned 20. You?"

"Happy late birthday..." Jag blir avbruten av att Zayn börjar skratta och jag kan inte låta bli att le åt hans skratt. Ett väldigt attraktivt skratt, må' jag säga.

"I'm 20, turning 21 in December." "When in December?" frågar han intresserat.

"23rd."

"Oh, the day before Louis birthday"

"really?", säger jag förvånat.

"How old is he?" fortsätter jag.

"He's 21." Jag hinner inte säga något mer för bartendern kom tillbaka med vår beställning. Vi tar brickorna och börjar leta efter dem andra.

Vi hittar dem efter en stunds trängandes genom klubben i Vip rummet i ett av båsen med Rihanna och två andra tjejer. Jag ställer ner brickan och kollar vart jag kan sätta mig. Killen med snaggat hår ser att jag letar efter en plats och flyttar inåt. Tack och lov att jag slapp sitta bredvid Harry, tänker jag. Honom gillar jag inte sedan vi träffades på awardet, men jag förstår inte varför han reagerade som han gjorde när han träffade mig. Det är väll inget fel med mig? Jag har ju inte gjort något mot honom. Hur skulle jag kunna göra det när inte träffat honom tidigare?

"Thanks”, säger jag.

"No problem. I'm Liam by the way" Han sträcker ut handen och jag skakar den lätt.

"Mays”, får jag fram på ostadig röst. Gud vad söt han är! Breathtaking! Chokladbruna ögon, brunt snaggat hår och ett snällt ansikte. Varför la jag inte märke till detta tidigare? Jag har sett honom ett antal gånger under kvällen, men inte brytt mig. Hans ögon är så fina att jag inte vet var jag ska bli av. Jag får lust att sträcka fram handen och dra den över hans korta hår och sedan sänka den ner till hans kind. Jag står emot det, han skulle säkert tro jag är galen om jag gör det. Varken jag eller Liam släpper blicken från varandra förrän vi blir avbrutna av att Harry harklar sig. Jag känner hur det hettar till om kinderna och vänder bort huvudet. Typiskt honom att förstöra allt.

"First shots, then you can drink whatever you want", säger Louis och alla sträcker sig fram och tar vars en shot. "On three. One, two, three", räknar Harry och jag sveper min snabbt. Det bränner i halsen och jag älskar det. Jag ställer ner glaset på bordet och betraktar de nya ansiktena. En av dem ser ganska bekant ut. Mitt funderande av bryts av att den mörkblonda tjejen säger, "Aren't you YJL?" Och ler försiktigt mot mig.

"Yes, I am”, säger jag och ler vänligt. Hon piper till och säger, "I love your music." Jag fnissar till och hon rodnar lätt.

"Thanks hun"

"I'm Anna, Nialls girlfriend." Jag kastar blicken mot Niall och sedan tillbaka till Anna.

"Nice to meet you Anna. You and Niall look really cute together." Anna rodnar igen och Niall lägger armen runt henne och ger henne en puss på tinningen. Anna har långt fint hår som går till mitten av magen. Hon är nog rätt lång, fast jag är lite tveksam eftersom vi sitter ner. Blå-gråa ögon och fylliga läppar som är i ett leende. Innan jag hinner säga något mer avbryts jag av att den andra tjejen säger, "I'm Olivia, Harrys girlfriend." Hon ser så himla bekantat ut att det är irriterande. Brunt, lite små lockigt hår som räcker ner till lite under bröstet och isblåa ögon. Jag skulle kunna döda för att ha den ögonfärgen, men nä nä, jag har mörkbruna.

"Nice to meet you Olivia. I'm sorry, but we met before? You look so familiar" Jag börjar söka genom minnet för att få en uppfattning om vem. Hon öppnar munnen och ska precis svara när jag avbryter.

"Wait!" Utbrister jag. "You're Olivia Wallén, right?" Hon ler stort och nickar. "You work for IMG?" Fortsätter jag. "How did you know that?" frågar hon och kollar förvånat på mig.

"I just know”, flinar jag och rycker på axlarna.

"Oh you stalker Mays!" utbrister Zayn och han lägger armen runt mitt armstöd.

"You're just jealous, Zayn" säger jag till Zayn och lägger handen på hans lår. Dem andra börjar skratta medan Zayn stelnar till. Han slappnar sedan av och flinar, kanske av glädje? Det är svårt att tolka honom. Jag tittar upp från hans knä och upptäcker att han redan kollar på mig. Han lutar sig närmare och viskar "It deepens if you like it or not”, i mitt öra.

"You have no idea”, viskar jag tillbaka. Zayn stelnar till igen och jag flinar åt hur lätt det är att förföra honom. Jag flyttar min hand från hans lår och lyfter upp min dricka istället. För flaskan mot munnen och tar ett par klunkar.

"So you mean that Taylor Lautner isn't hot?" Sluddrar Olivia.

"No, no, no, no. I mean he is a bad kisser. It's like kissing a dog", säger jag och gör en äcklad min.

"No way that you have kissed Taylor Lautner!" halvskriket Anna."I mean his... Taylor Lautner. He's super hot and so yumi" fortsätter Anna drömmande.

"Hey! Your super hot boyfriend is sitting next to you”, protesterar Niall och lägger armarna i kors över bröstet. "Sorry babe”, ursäktar Anna och kysser han läppar.

"Do you want to dance?" Fortsätter hon och Niall nickar och de reser sig upp och går iväg. Olivia, jag och Anna var och dansade innan, men bestämde oss sedan att sitta ner ett tag, vi har trotsallt högklackat alla tre med minst tio centimeters klack. Vi drack lite för att vi törstiga och här är vi nu, fast det är bara Olivia, jag och en däckad Harry kvar. Alla är fulla, men Harry var den som fick alldeles för mycket. Louis är vid baren med Liam tror jag och Rihanna var tvungen att gå för hon flyger hem idag, tror jag det blir. Jag vet knappt vilken dag det är, hur ska jag då veta vad klockan är? Jag smuttar på ölen och frågar nyfiket,"So, when did you and Harry start dating?" Bara för att få I gång en konversation.

"Along time ago. We actually met at my work. I had a shooting and Harry was there doing some shootings with his band. After, Harry asked if he could have my number and I gave it to him. We went out on some dates and he asked me to be his girlfriend. We have been together for 4 months now, I think." Hon ler stort och dricker lite av sin drink. Nej vad gulligt! Hon är kär, man ser det i hennes ögon när hon pratar om honom. Jag gillar inte Harry, men Olivia är en helt annan person än honom. Jag har en känsla av att vi kommer stå varandra väldigt nära.

"Okay, does the fans now? A about Harry and you?", frågar jag och tar en klunk av min femte öl.

"It's hard to keep a secret if you are dating a guy from One Direction", svarar Olivia och flinar. One Direction där var det igen. Så Louis och Liam är också med i One Direction? Eller? Då är de alltså ett pojkband. Inombords fnissar jag som en galning, men lyckas hålla pokerface så Olivia inte ska märka något.

"Do you like Zayn?" frågar hon försiktigt. Jag tänker igen vad jag ska svara.

"He's hot, funny and nice, but no I don't think so. I don't know if I want a relationship with a celebrity”, säger jag och rycker på axlarna, märker inte ens att jag dissar mig själv.

"Oh, I know what you mean. You are afraid that you won't have time for each other, aren't you?" säger hon med medlidande i rösten.

"Yeah. How do you handle it?", frågar jag och hoppas att hon har ett bra svar.

"We make time for each other", säger hon som om det är världens enklaste grej. Så enkelt är det faktiskt inte för mig och det borde vara svårare för Harry och Olivia. Zayn kommer och slår sig ner bredvid och lägger armen om mig precis när jag tänkte fråga Olivia en sak. Det får helt enkelt vänta till senare, tänker jag.

"Hey Mays. Care for a dance?" Hans andedräkt fylld med alkohol träffar mitt ansikte och jag rynkar näsan. Jag tittar på Olivia och frågar med blicken om hon klarar sig själv. Hon nickar och jag tar Zayns hand som han har sträckt ut.

"Yeah, why not", säger jag och han leder oss mot dansgolvet. Vingligt var ordet, det är ett under att vi inte trillar och drar med oss någon av alla de andra gästerna. Jag märker inte för än nu att det är packat med folk här. Dj'n börjar på en ny låt och Zayn greppar tag i min midja. Han vänder mig så att min rygg är pressad mot hans bröst och vi börjar dansa i takt med musiken. Jag lägger ena handen runt hans hals och trycker lätt min rumpa mot hans manliga del. Hans grepp hårdnar runt mina höfter, lutar huvudet mot min hals och placerar en fjäderlätt kyss på min hals. Jag vänder mig om och tittar rakt in i hans bruna ögon. Vi stirrar varandra i ögonen och jag börjar långsamt dansa igen utan att bryta ögonkontakten. Vi står hårt pressade mot varandra och jag känner hans tunga andedräkt mot mitt ansikte. Den är varm och kittlar mig lätt. Innan jag hinner blinka har han tryckt sina mjuka läppar mot mina. Jag svarar snabbt och lägger mina armar runt hans hals för att dra honom närmare. Han flyttar sina händer från mina höfter, bak mot min svank. Han kysser mig passionerat och hans händer glider ner till min rumpa. Han klämmer till och jag öppnar min mun, vilket han tar tillfälle i akt att trycka in sin tunga i min mun. Jag biter honom löst i läppen vilket gör att han stönar och lämnar mina läppar.

"Let's get out of here", säger han med mörk röst och drar med mig mot utgången.

"Wait. What about our jackets and my bag? säger jag och släpper hans hand.

"I'll text Harry to take it with him when he and Olivia leaves", säger Zayn och greppar tag i min hand igen. Han fiskar upp sin mobil och börjar skriva på hans telefon medan vi går genom lokalen.

När vi kommer utanför dörren attackeras vi av paparazzis. Vi har släppt varandras händer och jag håller huvudet nere för att hoppas att de inte ska få någon bra bild på mitt ansikte. "

Are you and Zayn togheter?" skriker den ena.

"How long have you been dating" skriker nästa, men ingen av oss svarar. Jag försöker att inte snubbla på mina egna fötter fram till bilen och knackar på förarrutan för att visa att min chaufför ska låsa upp dörrarna. När jag har klivit in i bilen och satt mig ner och hoppar Zayn in.

"Where are you going Ms.Fender?” frågar chauffören. Jag tittar fram och sedan tittar jag osäkert på Zayn. "Emh...", är allt jag får ur mig.

"Hilton hotel" säger han snabbt och chauffören nickar. Bilen startar och han backar ut ur parkering platsen.

Vi går längs en smal korridor innan han stannar utanför nummer 587. Han sätter in kortet i scannern och trycker sedan ner handtaget. Han låter mig gå in först och kommer sedan in efter mig. Detta var nog en dålig idé, men too late now. Jag borde inte följt med. Jag gillar inte ens Zayn! Varför, frågar jag mig själv. Kanske för att han kysstes så bra? Kanske för att jag är full. Båda förslagen är bra svar. Dörren stängs med ett klick och jag vänder mig om mot Zayn. Han kommer närmare och hans läppar möter mina. Han kyss mer långsamt, men höjer snabbt tempot. Definitivt alkoholen. Jag begraver mina händer i hans hår och han lägger sina händer på mina höfter. Han masserar de lätt med sina händer. Våra läppar rör sig metodist mot varandras och jag vill inte sluta. Hans läppar är som en drog, man kan aldrig få nog. Jag sparkar klumpigt av mig skorna utan att sluta kyssa honom. Våra läppar lämnar varandras för några sekunder för att hämta andan, men går snabbt ihop igen. Jag drar honom närmare mig, om det ens är möjligt. Jag börjar gå framåt med honom framför mig och särar sedan på oss. Zayn kollar förvånat på mig, men jag bara flinar. Din dumma, söta, lilla jävel, tänker jag och puttar ner honom på sängen. Jag lägger mig sedan smidigt över honom och kysser honom aggressivt.

----------------
Första kapitlet! :D Satt och ändrade lite på datorn och märkte att detta kapitlet är på 19 sidor! WHOOIHO
Kapitlet skulle egentligen kommit ut tidigare, men jag tränade sen så gjorde jag middag och efter det var det ju mello. (Var bara tvungen att se det med mamma)

 


Kommentarer
Postat av: Angiiiie

Gud så bra! 😍
Vill ha meeeer!

Svar: Tack! Jobbar på det Angie ;)
celebritynovel.blogg.se

2013-02-13 @ 09:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback