Justin Bieber!

 
 
Heeehjehj!
Detta har inget med One Direction att göra eller om novellerna. Det är faktiskt om ingen mindre än JUSTIN BIEBER! Olivia var på hans konsert igår. Fyfan vad jag var avundsjuk när hon berättade för mig i somras att hon hade fått tag på biljetter. Olivia är ett stort fan och jag älskar även hans musik jag med. Från början när alla gillade honom och hans låt "baby" så avskydde jag honom. (Jag har till och med en planch på honom i mitt gamla rum där jag och en annan kompis har ritat på honom. Hehe) Fast några veckor och månader innan hans album Believe kom ut så började jag gilla honom. Älskar han akustiska album och jag tycker han är jättetalangfull. För att inte tala om hur snygga han är... Både med och utan tröja ;)
 
Olivias favorit låt är Be Alright acoustic version.
Min favorit låt är Take You acoustic version.
 
Finns det några JB fans som läser vår blogg? 
 
Xx Emma

Kommentarer
Postat av: Gissa ;)

Nej det gör det inte! ;)

Svar: Bea? :$ Fy vad pinsamt om det inte e du... Men det borde det va ;) Kiss my sexy ASS ;)
X Emma
celebritynovel.blogg.se

2013-04-21 @ 15:45:22
Postat av: Bea

Klart det var jag! Legenden ;) xx

Svar: HAHAH det vet jag inget om sjukling ;) X Emma
celebritynovel.blogg.se

2013-04-22 @ 13:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback