Konsert Bilder och Videos

Lite bilder från igår. Blandat, vissa är tagna med min kamera (som suger) och andra med min mobil. Hade lite minne på mobil så valde att ha med båda. Jag tyckte vi satt bra. PL2, rad tre. Vi satt framför den lilla scenen i mitten och man såg bra tyckte jag. Synd bara att det typ aldrig tittade mot sydorna/balkongerna :/
Beas och min flagga vi hade med oss som jag skrev. Vi la till våra twitter sedan, men det tog jag inte bild på.
 
Här är när jag filmade Teenage Dirtbag igår. Filmat med min mobil
 
 
Öppningen. Ungefär de två första minutrerna är öppnings video. Filmat med kamera.
 
xx Emma

Kommentarer
Postat av: Bea

Så bra! Glöm inte att skicka några bilder till mig ;)

Svar: Ska! :D Xx Emma
celebritynovel.blogg.se

2013-05-12 @ 09:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback