Länkbyte. Wipido

 
Mitt ändra länkbyte går till min bästis Olle! Olle är även personen bakom Harrys flickvän Olivia och hon har också gjort min header. ;) Jag får big inspration av henne och det är jag evigt tacksam för. Hon bloggar från oliviasmoments.blogg.se/fanfiction
Hon har skrivit två kapitel än så länge om en tjej som heter Aurora. Hon bestämmer sig för att resa utomlands för att komma undan sitt vanliga liv. Mer tänker jag inte skriva om den för jag vill inte avslöja något. Men jag kan säga att fotografen Emma är jag, typ. Inperarad va mig iaf. ^^

Det kommer komma mer av Olle för hon kommer att gäst blogga. Det kommer antagligen vara i kapitel fyra eller fem, det beror på hur mycket fantasi jag har att skriva kapitel fyra.
Jag praoar i två veckor nu och det betyder inga läxor! :D #melove så jag hoppas jag kan publicera minst två kapitel innan dessa två veckorna är slut.
bye! :D 

Kommentarer
Postat av: Ola

😘😘😘

Svar: 😘🙏
celebritynovel.blogg.se

2013-03-11 @ 20:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback