Mays mall

 

Hej! Min kompis har precis gjort klart headern till mig. Jag tycker den är skit snygg, så jag är as nöjd!
Jag har tänkt mig att jag ska lägga ut Mays först och sedan Olivias och Annas mallar. Angelas mall kommer att komma längre in i berättelsen. Mallarna är gjorda för att göra det enklare för mig, men det kanske är roligt att veta lite i förväg kanske?
Så här är Mays mall iaf :)

 

Namn: Miley Alicia Fender
Nickname: Mays
Ålder: 20
Nationalitet: född i England hennes mamma är halv svensk så hon kan ganska mycket svenska.
Familj: Pappa Stan, mamma Penny, storasyster Tiffany (23) och Tiffanys pojkvän Kayle (24)
Jobb: sångerska. Artistnamn YJL
Bakgrund: Alltid älskat musik. Hennes pappa är producent så han hjälpte henne. Föräldrarna är skilda. Nära sin syster och pappa. Pratar med mamman då och då. Mamman flyttade till USA efter de hade skilt sig. Varit artist sedan 2011 slog igenom på hösten med låten Automatic. Världs känd.
Lite mer om henne: skämtaren, flera stycken tatueringar bl.a. På höften, under brösten och handlederna, pratar engelska och svenska, älskar skor, bor i en villa i London, spelar gitarr och piano, starkt självförtroende, navel piercing. hennes inspiration är Cher Lloyd, Ke$ha och jessie J. Nöt- och katt allergiker.

 

ändring: Bytte så att det är text istället för bild. :) 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge mig mer!😍😍

2013-02-03 @ 21:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback