Info, typ

Hej!

Börjar skriva på kapitel fyra nu. Wiiee :D
Första kapitlet kommer upp denna veckan och är 11 sidor lång (c'est pas vrai! 😱) Ska försöka skriva så mycket jag kan denna veckan för V.8 kommer jag inte skiva någonting för då är jag och åker skidor. (Längtarsominihelvete) så jag kanske postar två kapitel v.7. ;)

Jag kom på en sak som är lite fail. Jag skrev att jag försöker så verklighets troget som möjligt, men sak är att jag inte har med Zayns, Liam eller Louis flickvänner. Eller jag tror inte jag kommer ha med Danielle i alla fall, inget bestämt än.
Jag kom också på att om jag lägger ut mallarna till Olivia och Anna innan jag lägger ut första kapitlet avslöjar jag rätt mycket, så ni får helt enkelt vänta. >:D
Perrie är inte med för jag frågade mina kompisar om de ville vara med i fanficen och de sa ja. Sooo that's why. ;)
Ni kanske vill veta något om mig? Jag heter i alla fall Emma och är 14, snart 15 (YES!) och jag älskar musik. :D Jag är inte jätte intressant så ja. :]
Böööje!

 

ÄNDRA! Jag kommer ha med Eleanor iaf och nämner lite Danielle, men inte hundra på att hon kommer att vara med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback